PPC reklama

Najúčinnejší spôsob predstavenia vašich produktov a služieb na internete je PPC reklama. Samotný názov PPC (Pay-Per-Click) vychádza zo skutočnosti, že klient platí iba za tie zobrazenia reklamy, na ktoré si jeho potenciálny zákazník aj klikol – to znamená, že sa dostane na vašu web stránku a prečíta si vaše posolstvo, ktoré ste mu chceli predstaviť.

Efektivita tejto PPC reklamy spôsobila, že vo Veľkej Británii sa 65 % prostriedkov, ktoré klienti na internete minú, skončí práve v PPC.

Na Slovensku sú tri významné PPC systémy, kde je možné vaše stránky takouto formou propagovať.

Google AdWords

Najrozšírenejší vyhľadávač. Okrem reklamy priamo vo vyhľadávaní Google je možné cieliť i na ďalšie stránky v systéme Google Display.

Etarget

Slovenský kontextový PPC systém pôsobiaci aj v ostatných krajinách východnej Európy s viac ako 1 300 zmluvnými stránkami iba na Slovensku. Bezkonkurenčne najlepšia voľba pre zviditeľnenie vašich produktov v slovenských internetových vodách.

Facebook Ads

Dobrý PPC systém pre produkty a služby namierené pre mladšie ročníky.