PPC reklama

Najúčinnejší spôsob predstavenia vašich produktov a služieb na internete je PPC reklama. Samotný názov PPC (Pay-Per-Click) vychádza zo skutočnosti, že klient platí iba za tie zobrazenia reklamy, na ktoré si jeho potenciálny zákazník aj klikol – to znamená, že sa dostane na vašu web stránku a prečíta si vaše posolstvo, ktoré ste mu chceli predstaviť.

Efektivita tejto PPC reklamy spôsobila, že vo Veľkej Británii sa 65 % prostriedkov, ktoré klienti na internete minú, skončí práve v PPC.

Google Ads – Vyhľadávanie v Google

Najrozšírenejší vyhľadávač. V súčasnosti asi najefektívnejší spôsob získania zákazníkov.

Google Ads – Display (baner) a Videoreklama v YouTube

Ak chcete o sebe dať vedieť, potom je v súčasnosti stále účinnejší spôsob videoreklamy v YouTube.

Reklama na facebooku – Facebook Ads

Dobrý PPC systém pre produkty a služby v najrozšírenejšej sociálnej sieti.

Etarget – banerová reklama (Slovensko)

Slovenský kontextový PPC systém pôsobiaci aj v ostatných krajinách východnej Európy s viac ako 1 300 zmluvnými stránkami iba na Slovensku. Bezkonkurenčne najlepšia voľba pre zviditeľnenie vašich produktov v slovenských internetových vodách.

Sklik – reklama v systéme Seznam.cz (Česká republika)

V Čechách prebieha takmer tretina vyhľadávania na Seznam.cz