Reklamné témy a kľúčové slová

PPC kampaň je rozdelená do niekoľkých skupín, ktoré zodpovedajú vašim jednotlivým produktom, alebo ich skupinám. Každá téma (reklamná skupina) by mala mať vlastnú web stránku, ktorá by dostatočne popisovala výhody ponúkaného tovaru alebo služby.

K jednotlivým témam zodpovedá i skupina kľúčových slov, pomocou ktorých vieme reklamu ponúknuť používateľom internetu, ktorí ich hľadajú (vo vyhľadávačoch), alebo im predstaviť reklamu pri článkoch (obsahová reklama), ktoré súvisia s definovanými kľúčovými slovami.

Výber kľúčových slov je veľmi dôležitý. Zároveň je to aj veľmi ťažké, stanoviť na začiatku, aké kľúčové slová budú naši budúci zákazníci vyhľadávať, keď im budeme produkt ponúkať. Špecifiká slovenčiny túto úlohu vôbec neuľahčujú.

Existuje mnoho nástrojov a trikov, ako pripraviť dobré kľúčové slová pre vaše produkty. Nechajte si poradiť.