PPC vo vyhľadávaní a v článkoch

Asi najčastejšia otázka, s ktorou sa stretávame u klientov, je vysvetlenie rozdielu medzi PPC textovou reklamou vo vyhľadávaní (napr. Google) a pri článkoch (napr. SME.sk)

Google AdWordsPPC vo vyhľadávaní má úlohu ponúknuť váš produkt všetkým tým, ktorí váš produkt aktívne vyhľadávajú. Predstavte si, že predávate pyžamá a váš zákazník hľadá modré pyžamá. Ak máte dobre urobené PPC Google pre vyhľadávanie, potom sa vaša reklama zobrazí v červeno orámovanom priestore na obrázku.

EtargetNaopak textová PPC reklama pri článkoch má zaujať predovšetkým čitateľov internetových článkov, ktoré súvisia s propagovaným produktom. V našom prípade bude modré pyžamo na stránkach lesk.sk v sekcii Móda. Tento spôsob reklamy je dôležitý pre značky, produkty a služby, ktoré ľudia zatiaľ dobre nepoznajú.